Sari la conținut

Spune Adio Durerilor de Spate la Birou

Spune Adio Durerilor de Spate la Birou

Sa stai toata ziua la birou poate fi o povara pentru spatele tau. Statul in aceeasi pozitie pentru o perioada prelungita de timp poate face ca spatele sa fie mai rigid si sa te doara muschii.

Acest lucru poate duce la un stres suplimentar asupra gatului, spatelui si coloanei vertebrale. Iar in timp, acest lucru adauga o presiune suplimentara muschilor spatelui si poate duce la probleme de spate pe termen lung.

De aceea este important sa oferi sustinerea necesara regiunii lombare pe tot parcursul zilei. Din fericire, exista multe modalitati prin care iti poti sprijini spatele in timp ce lucrezi.

Iata cateva sfaturi pentru a-ti sprijini zona lombara la birou.

 

Fii Atent la Postura pe Care o Ai

Daca lucrezi ore intregi la birou in fata unui calculator, poti ajunge sa mergi acasa in fiecare zi cu o durere de spate. Daca faci asta pentru o perioada lunga de timp poate duce la dureri cronice de spate si slabirea muschilor.

Este important sa iti ajustezi postura si sa faci exercitii de intindere pe tot parcursul zilei. Incearca sa iti mentii capul ridicat si umerii drepti.

Incearca sa nu stai cocosat. Este greu sa scapi de acest obicei, mai ales daca te-ai obisnuit sa stai asa.

Imbunatatirea posturii necesita timp si efort. Trebuie sa-ti amintesti mereu sa stai drept si sa nu iti apleci umerii in timp ce lucrezi.

Continua sa exersezi si in curand ti se va parea ceva natural sa stai drept si sa-ti corectezi postura in timp ce lucrezi la birou.

 

Alege un Scaun Ergonomic

Scaunul pe care stai la munca poate face o diferenta uriasa pentru sanatatea spatelui tau. Daca scaunul tau nu ofera sprijinul necesar, acest lucru poate provoca dureri de spate, rigiditate si disconfort.

Un scaun cu design ergonomic ofera spatelui tau mai mult sprijin decat un scaun obisnuit. Scaunul de birou ar trebui sa ofere suport pentru zona lombara si sa se adapteze dupa curba naturala a spatelui.

Indiferent de scaunul pe care il folosesti, regleaza-l dupa nevoie tale, astfel incat sa devina mai confortabil. Daca este posibil, regleaza cotierele pentru a oferi sprijin bratelor.

O cotiera te ajuta sa reduci tensiunea de pe gat si umeri si, de asemenea, favorizeaza o postura buna.

 

Stai Mai Mult Timp in Picioare

Indiferent de tipul de scaun pe care il folosesti, sederea pentru perioade lungi de timp nu face bine spatelui. Nu uita sa te ridici de la birou, sa te intinzi si sa faci o pauza din cand in cand in timpul zilei.

Acest lucru te ajuta sa iti mentineti muschii, articulatiile si ligamentele relaxate. Ia in considerare utilizarea unui birou reglabil pe inaltime.

Preia apeluri telefonice din picioare sau plimba-te pentru a te relaxa. Desi este posibil sa ai o zi plina, spatele tau are nevoie de atentie. Fa-ti timp pentru a te ridica si relaxeaza-ti spatele.

Spune Adio Durerilor de Spate la Birou 2

 

Plimba-te

Toata lumea are nevoie de o pauza si o schimbare de peisaj in timpul zilei. Planifica-ti pauze scurte in timpul zilei de lucru pentru a face miscare si pentru a intinde muschii spatelui si picioarelor.

Fa-ti timp pentru o scurta plimbare, ia o cafea sau iesi afara pentru cateva minute. Sezutul prelungit pe scaun iti poate afecta gatul si spatele, asa ca fa-ti timp sa te misti indiferent cat de ocupat ai fi.

Daca vei aloca cateva minute pe zi pentru a te plimba si intinde, vei scapa de muschiii obositi, durerosi si rigizi.

 

Foloseste o Perna Lombara

Pe masura ce trec anii, sustinerea zonei lombare este tot mai esentiala pentru calitatea vietii tale. Pe masura ce imbatranesti, problemele de spate netratate se pot agrava si pot duce la dureri cronice ale spatelui.

Folosirea unei perne lombare iti poate face scaunul de birou mai confortabil. Ofera suportul suplimentar de care ai nevoie pentru a preveni durerile lombare in timpul zilei de lucru.

Cateva beneficii ale unei perne lombare:

  • Suport pentru coloana vertebrala
  • Confort pentru muschii obositi
  • Ameliorearea durerii
  • Medicii recomanda suport pentru zona lombara
  • Design portabil
  • Solutie rentabila


O perna lombara te ajuta sa iti sprijini spatele, gatul si coloana vertebrala in timp ce stai la birou. Poti folosi o perna lombara acasa sau in timp ce calatoresti, pentru confortul si sprijinul spatelui.

 

Folosete un Corset Pentru Corectarea Coloanei

Nu ar trebui sa fie deloc o surpriza faptul ca o postura incorecta poate avea un impact negativ asupra sanatatii noastre pe termen lung. Studiile arata ca majoritatea dintre noi avem nevoie de un dispozitiv de corectare a posturii, cum este Better Posture Pro. Acest corset pentru spate este un accesoriu special conceput sa corecteze postura incorecta in doar cateva zile.

Sezutul prelungit intr-o pozitie incorecta poate provoca o gama larga de probleme care variaza de la oboseala si durere musculara, pana la dureri de coloana, disconfort, probleme de concentrare si chiar dureri de cap! Ba chiar mai mult, la anumite persoane s-a observat corelatia dintre o postura incorecta si starea generala de tristete.

Uite cum poate corsetul pentru corectarea coloanei Better Posture Pro sa-ti fie de folos!

Corsetul pentru coloana Better Posture Pro iti va imbunatati postura in doar 2 saptamani. Daca nu esti multumit de rezultate, iti poti primi banii inapoi.

 

Incearca Exercitiile de Respiratie

Cand esti atat de ocupat incat nu poti lua o pauza, incearca sa faci niste exercitii de respiratie. Poti face acest lucru la birou, trebuie doar sa te concentrezi asupra respiratiei pentru cateva minute.

Inspira adanc si incearca sa iti indrepti coloana vertebrala. Expira si relaxeaza-ti corpul, iar apoi repeta.

Daca faci acest lucru ,chiar si de cateva ori pe zi, te va ajuta sa iti relaxezi muschii spatelui.

 

Foloseste o Perna Ortopedica Pentru Sezut

Pentru un plus de confort si sprijin, incearca sa utilizezi o perna ortopedica pentru sezut. Pe piata exista o varietate de perne pentru sezut din care putem alege.

Unele au spuma cu memorie, iar altele sunt infuzate cu gel pentru un plus de confort. O perna ortopedica elimina stresul de pe spate si ajuta la distribuirea uniforma a greutatii.

Acestea pot face ca sezutul, pentru perioade prelungite de timp, sa fie mult mai confortabil. Atunci cand lucrezi, nu este recomandat sa folosesti un scaun incomod si tare.

Gandeste-te la spatele tau si foloseste o perna ortopedica pentru sezut. Pernele sunt portabile, astfel incat sa le poti folosi atunci cand lucrezi de acasa, te uiti la televizor, citesti sau oricand stai in pozitia sezut pentru o perioada indelungata.

 

Monitorul ar Trebui sa fie la Nivelul Ochilor

Poate nu te-ai gandit vreodata la asta, dar pozitia monitorului iti poate afecta gatul si spatele. Un monitor care sta prea sus sau prea jos poate duce la incordarea gatului si a spatelui.

Prima data aseaza-te si asigura-te ca ai o pozitie corecta la birou, apoi regleaza monitorul astfel incat sa stea la nivelul ochilor.

Atunci cand te uiti la ecran, ochii tai ar trebui sa fie indreptati un pic in jos. Daca monitorul trebuie sa stea mai ridicat, incearca sa pui una sau doua carti dedesubt pentru o inaltime suplimentara.

Daca doresti o solutie mai estetica, poti achizitiona un brat pentru monitor si reglezi ecranul dupa nevoile tale.

 

Atentie la Greutatea Corpului

Greutatea excesiva exercita o presiune suplimentara asupra muschilor gatului, coloanei vertebrale si spatelui. Faptul ca stai toata ziua la locul de munca te mentine sedentar, asa ca trebuie sa depui eforturi suplimentare pentru a evita sa pui kilograme in plus.

Probabil ca petreci mult timp la locul de munca, asa ca trebuie sa fii atent la tipul de mancare pe care il consumi. Evita gogosile de la birou si prajiturile de ziua de nastere a unui coleg.

Ia-ti la pachet un pranz sanatos si cateva gustari pe care sa le mananci la lucru. Cu cat esti mai gras, cu atat ai mai multe sanse sa suferi de dureri de spate. Asadar, urmareste cu atentie aportul de calorii si incearca sa faci cat mai multa miscare.

 

Odihneste-te Suficient

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le poti face pentru mintea si corpul tau este sa te odihnesti suficient noaptea. Somnul este necesar organismului pentru a se recupera si pregati pentru a doua zi, astfel incat sa poti face tot este necesar la locul de munca.

Daca nu reusesti sa dormi bine, asta poate agrava durerile de gat si spate. Acest lucru iti poate afecta starea de spirit, productivitatea si nivelul de durere.

Pozitia in care dormi poate contribui la durerile de spate. Incearca sa dormi pe o parte cu genunchii indoiti.

Poti folosi o perna cervicala pentru gat si o perna pentru genunchi. Acestea iti vor sprijini coloana vertebrala si te vor impiedica sa te rasucesti prea mult in timpul noptii.

 

Exercitii Pentru Sanatatea Spatelui

Intarirea corpului prin exercitii fizice regulate este una dintre cele mai bune modalitati de prevenire a problemelor cronice de spate. Exercitiile fizice te ajuta sa iti controlezi greutatea, sa iti intaresti muschii si sa previi accidentarea spatelui.

Intinderea Spatelui

Exercitiile care se axeaza pe muschii spatelui contribuie la reducerea presiunii pe coloana vertebrala, de la statul la birou. Pe masura ce iti intaresti muschii spatelui, te ajuti sa iti sustii coloana vertebrala mai usor si sa iti imbunatatesti flexibilitatea.

Un spate puternic si flexibil iti permite sa faci mai bine orice activitate. Te poti intinde la birou sau acasa.

Un spate puternic iti creste rezistenta, astfel nu vei mai avea probleme de la sezutul prelungit la birou.

Practica Yoga

Yoga te ajuta sa iti intinzi muschii si sa iti relaxezi corpul. Promoveaza muschii si articulatiile sanatoase, buna circulatie a sangelui si flexibilitatea coloanei vertebrale.

Cand vine vorba de yoga, trebuie sa incepi usor si apoi dupa ce te simti pregatit, poti incerca exercitii mai avansate. Daca adaugi yoga la rutina ta zilnica, te poate ajuta la relaxarea, intarirea coloanei vertebrale si reducerea durerilor de spate in zona bazinului.

Mergi la Piscina

Daca ai dureri cronice de spate, mersul la piscina poate fi solutia. Excercitiile in apa sunt bune pentru imbunatatirea functiei nervoase, calmarea durerilor musculare si intarirea muschilor. Sau poate doresti sa incerci un curs de exercitii in apa sau hidroterapie daca preferi apa mai calda.

Spune Adio Durerilor de Spate la Birou 3

 

Avantajele Sprijinului Zonei Lombare

Daca trebuie sa stai ore in sir la serviciu in fiecare zi, este important sa iti amintesti sa ai grija de gat, spate si coloana vertebrala. Durerile de spate sunt o problema comuna, dar exista multe lucruri pe care le poti face pentru a-ti sprijini si intari spatele.

Daca ai dureri de spate de orice fel, doresti sa te asiguri ca abordezi problema imediat, inainte ca aceasta sa devina o durere cronica. Monitorizarea posturii, sustinerea spatelui, exercitiile fizice si somnul adecvat te vor ajuta.

Asigura-te ca arunci o privire pe site-ului nostru, avem numeroase produse de confort si suport lombar care te pot ajuta sa iti ameliorezi durerea si presiunea de pe spate.

 

Articole Similare:

6 Metode Prin Care Poti Scapa de Durerile Lombare

Sciatica: Cauze, Simptome si Tratament

Insomnii in sarcina? Cum poti obtine confortul pe care il meriti?

Lasă un comentariu

Nu uita, comentariile trebuie aprobate înainte de publicare

Originale

Produse Originale

14 Zile

Banii Înapoi

Calitate

Garantată

Ramburs

Plata Ramburs