Sari la conținut

Returnarea produselor

Poti returna produsele comandate in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea comenzii.

Returul se face exclusiv prin curier. Returul NU se poate face personal la punctul de lucru.

Schimbarea marimii sau a produselor NU este posibila. Singura procedura acceptata este procedura de retur.


Te rugam sa te asiguri ca produsul pe care doresti sa il returnezi indeplineste conditiile de retur (vezi mai jos).

 

CONDITIILE DE RETUR

  • Produsul/produsele returnat/e sa fie in aceeasi stare in care a/au fost livrate, fara urme de zgarieturi sau folosire (nu se accepta returnarea produselor care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, urme de folosire), produsele sau componentele/accesoriile produselor sa nu prezinte urme de folosire/praf.
  • Produsele se pot returna doar in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele cu care au fost receptionate, dupa caz, (factura, manual de utilizare, garantie), ambalajul facand parte din produs. Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor.



Procedura retur:

1. Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur (vezi mai sus).

2. Completeaza cu atentie formularul de retur accesand acest link: Formular Retur

3. Pregateste coletul: Ambaleaza produsele corespunzator, pentru a fi protejate in timpul transportului.

4. Mergi la sediul oricarei firme de curierat si expediaza coletul la urmatoarea adresa:

Judet: Timis
Localitate: Mosnita Noua
Adresa: Strada Principala, Nr. 130
Nume: Retail Complex SRL
Numar telefon: 0763.997.122 (Acest numar de telefon este doar pentru curier. Daca ai neclaritati despre procedura de retur, poti trimite un email la contact@betterposture.ro).

Plata cheltuielilor de transport pentru retur vor fi achitate conform legii de catre client.

IMPORTANT:

- Nu expedia coletul cu plata ramburs la destinatie deoarece coletele cu plata ramburs nu vor fi preluate.

- Nu expedia coletul prin Posta Romana, cu varianta de livrare/ridicare a returului de la sediul Postei Romane, in acest caz vom fi nevoiti sa refuzam returul.

- Returul se face exclusiv prin curier. Returul nu se poate face personal la punctul de lucru.

5. Dupa receptionarea si verificarea produsului returnat iti vom returna banii in maxim 14 zile calendaristice in contul bancar completat in formularul de retur.

Atunci cand produsul returnat ajunge in posesia RETAIL COMPLEX SRL, vom face o evaluare a starii produsului, inclusiv starea componentelor si accesoriilor acestuia.
Clientul este de acord ca in cazul produselor care la returnare prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice, accesorii lipsa, fara ambalaj, www.betterposture.ro isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea produsului la starea initiala, taxe ce vor fi comunicate clientului dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Valoarea finala a diminuarii se stabileste in functie de valoarea componentelor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare/reparare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.
Diminuarea poate avea o valoare intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Taxele de diminuare vor fi comunicate catre client dupa receptionarea si verificarea produselor returnate.

In cazul in care clientul nu este de acord cu taxele de diminuare aferente returului neconform, RETAIL COMPLEX SRL va fi in imposibilitatea de a accepta returul, in consecinta acesta va fi inapoiat catre client, clientul suportand cheltuielile de inapoiere a returului.

In cazul in care clientul este de acord cu taxele de diminuare aferente returului neconform, RETAIL COMPLEX SRL va emite o factura de stornare cu valoarea rezultata in urma evaluarii si va rambursa clientului suma respectiva de bani.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47, pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Porti raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre tine.

 

Produse care nu sunt acceptate la retur:

1. In cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat. Dreptul tau de a anula un Contract se aplica numai produselor care sunt returnate in aceeasi stare in care sunt primite. Nu se va efectua nicio rambursare daca produsul nu este in aceeasi conditie in care a fost livrat, daca prezinta urme de folosire, uzura, sau daca este deteriorat. In consecinta, ar trebui sa ai grija rezonabila de produse cat timp se afla in posesia ta.

2. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de praf, de folosire si/sau interventii neautorizate etc.;

3. Un produs care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de catre Cumparator, fara obiectii la livrare inscrise in procesul-verbal solicitat curierului.

4. Daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valoarea produsului returnat;

5. Produse confectionate/aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;

6. Daca au fost achizitionate mai multe produse identice, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate, cu sigiliul intact;

7. Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare.

Politica de retur mai sus mentionata nu se aplica in cazul produselor care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre consumator.

Pernele de dormit, din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, nu sunt acceptate ca si retur daca au fost desigilate, utilizate sau testate.

8. In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat;

9. Nu se accepta retur in oficiile postale, returul se realizeaza exclusiv prin curier.

10. Dupa perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la contact@betterposture.ro sau la telefon: 0769223933 de Luni pana Vineri intre orele 11:00 si 15:00.