Sari la conținut

Returnarea produselor

Poti returna produsele comandate in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea comenzii.
Te rugam sa te asiguri ca produsul pe care doresti sa il returnezi indeplineste Conditiile de Retur (vezi mai jos).

Daca doresti sa schimbi produsul primit cu o alta marime, te rugam sa accesezi acest link: Schimbarea_Unui_Produs.


Procedura retur:

1. Asigură-te că produsul pe care vrei să îl returnezi indeplinește Condițiile de Retur (vezi mai jos).

2. Completeaza cu atentie formularul de retur accesand acest link: Formular_Retur

Daca informatiile necesare lipsesc sau sunt incomplete pot exista intarzieri in perioada de rambursare, de aceea te rugam sa verifici de doua ori daca datele introduse sunt corecte.

3. Pregateste coletul: Te rugam sa ambalezi produsul pe care doresti sa il returnezi corespunzator astfel incat sa nu fie deteriorat in timpul transportului.

4. Expediaza coletul la urmatoarea adresa: Str. Liliacului Nr. 1, Bloc E, Ap. 11, Giroc, Jud. Timis. Poti trece la persoana de contact Retail Complex, iar la numarul de telefon 0763997122.

Plata cheltuielilor de transport pentru retur vor fi achitate de catre client.

IMPORTANT: Nu expedia coletul cu plata ramburs la destinatie deoarece coletele cu plata ramburs nu vor fi preluate. De asemenea coletele trimise la oficiile postale nu vor fi ridicate.

5. Dupa receptionarea si verificarea produsului returnat iti vom returna banii, mai putin costul livrarii, in maxim 14 zile calendaristice in contul bancar completat in formularul de retur sau direct pe card in cazul in care ai efectuat plata cu card bancar. 


CONDITIILE DE RETUR

Produsul nu a fost purtat și poate fi vândut din nou. Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.


Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la betterposture.info@gmail.com sau la telefon: 0763997122.

Originale

Produse Originale

14 Zile

Banii Înapoi

Calitate

Garantată

Ramburs

Plata Ramburs