Sari la conținut

Descopera Care sunt Cele mai Eficiente Exercitii Impotriva Durerilor de Spate

Descopera Care sunt Cele mai Eficiente Exercitii Impotriva Durerilor de Spate - Poza Principala

Durerile lombare reprezinta la momentul actual una dintre principalele cauze ale vizitei la medic. Acestea pot aparea in cazul oricui, indiferent de varsta, fiind diferite in intensitate de la caz la caz. In ceea ce priveste metodele prin care putem combate sau preveni aparitia unor astfel de dureri, exista numeroase variante pe care le avem la indemana, printre care se numara si exercitiile fizice.

Cu toate acestea, trebuie sa fim foarte atenti la felul in care alegem excercitiile pentru durerile de spate potrivite pentru noi. Acest aspect este unul extrem de important, deoarece daca realizam un excercitiu fizic nepotrivit, nu vom face nimic altceva decat sa punem presiune pe o anumita grupa musculara, fapt care va favoriza in mod automat aparitia durerilor lombare. De asemenea, trebuie sa mai stim si faptul ca unele sporturi sau exercitii fizice sunt contraindicate in cazul persoanelor care se confrunta cu astfel de dureri.

De aceea, pentru a fi cat mai sigur ce exercitii pentru durerile lombare merita sa practici in mod regulat, fara a te expune vreunui risc, haide sa descoperim impreuna cateva dintre cele mai recomandate exemple de exercitii pe care le poti face pentru imbunatatirea stabilitatii si flexibilitatii spatelui tau.

 

Ridicari laterale ale picioarelor - Better Posture

 

Ridicari laterale ale picioarelor

Tot ce trebuie sa faci pentru a putea realiza acest tip de exercitu este sa stai intins pe o parte, cu picioarele apropiate in prima faza. Apoi, in timp ce mentii piciorul inferior usor indoit, ridica celalalt picior si tine-l drept si intins timp de doua secunde, dupa care coboara-l. Dupa ce ai repetat aceasta miscare de 10 ori, intoarce-te pe cealalta parte a corpului si urmeaza acelasi procedeu, ridicand celalalt picior. Acest exercitiu, efectuat in cate 3 serii/picior, este unul foarte benefic, care te va ajuta la antrenarea muschilor adductori ai soldului, care sustin pelvisul si care contribuie la reducerea tensiunii asupra coloanei vertebrale.

 

Ridicarea fesierilor de la sol - Podul - Better Posture

 

Ridicarea fesierilor de la sol - Podul

Pentru inceput, aseaza-te intins pe spate, cu genunchii indoiti si picioarele departate la latimea soldurilor. Dupa care, in timp ce tii bratele pe langa corp, apasa picioarele in podea si ridica fesierii de pe sol, pana cand corpul tau formeaza o linie dreapta de la umeri pana la genunchi, si mentine-i in aceasta pozitie timp de 5 secunde, dupa care relaxeaza-te si coboara. Pentru rezultate cat mai bune, acest exercitiu necesita trei seturi a cate 15 repetari pe zi, fiind foarte util, deoarece are capacitatea de a mentine muschii spatelui inferior cat mai flexibili si puternici.

 

Indoirea genunchilor la piept - Better Posture

 

Indoirea genunchilor la piept

Intinde-te pe spate pe podea, cu talpile picioarelor pe sol si genunchii indoiti. Dupa care, cu ajutorul ambelor maini, trage un genunchi spre piept, mentinandu-l in aceasta postura timp de 5 secunde, dupa care revino la pozitia initiala si repeta acelasi procedeu cu piciorul celalalt. Trebuie sa repeti aceasta miscare si sa o alternezi pentru fiecare picior in parte de 2-3 ori pe zi. Acest tip de exercitiu pentru durerile lombare este foarte eficient, deoarece ajuta la alungirea spatelui inferior, ameliorand in acest fel tensiunea si durerea din acea zona. Mai mult, in cazul in care vrei sa cresti dificultatea, poti incerca sa aduci ambii genunchi la piept si sa incerci sa ii mentii acolo timp de 15 secunde, dupa care sa revii in pozitia initiala si sa iei o pauza de odihna de cateva secunde.

 

Rotatia trunchiului - Better Posture

 

Rotatia trunchiului

Acest exerctiu pentru durerile lombare are rolul de a antrena muschii spatelui, dar si pe cei abdominali sau din zona pelvisului. Pentru a putea realiza rotatia intr-un mod cat mai corect si eficient, trebuie sa te intinzi pe spate si sa iti ridici genunchii spre piept, in asa fel incat pozitia finala sa fie asemanatoare cu cea ca si cum ai sta pe un scaun. Dupa aceasta, tot ce trebuie sa faci este sa iti pozitionezi bratele in lateral, cu palmele lipite de sol, si sa incepi sa rotesti usor ambii genunchi spre parte dreapta, mentinand aceasta pozitie timp de 15 secunde. Apoi, revenind la pozitia initiala de plecare, trebuie sa efectuezi aceeasi miscare si pentru celalalt picior. Pentru ca acest exercitiu sa dea roade, este necesara repetarea lui de 10 ori.

 

Vezi Suport Lombar Pentru Intiderea Spatelui Better Posture Pro

 

Rotatia spatelui din sezut

In cazul in care nu stiai, poti efectua intinderi ale trunchiului si in timp ce te afli in pozitia de sezut. Astfel, in timp ce te afli pe scaunul de birou spre exemplu, tinand picioarele drepte pe podea, incepe sa iti rasucesti trunchiul inspre dreapta, pastrand in tot acest timp soldurile si spatele inferior drepte, nemiscate. Pentru o mai buna sustinere, te poti ajuta de ambele maini, pozitionandu-le la ceafa. Dupa ce ai mentinut aceasta pozitie timp de 10 secunde, revino si realizeaza acelasi proces si pe parte stanga.

 

Exercitiul ,,Pisica” - Better Posture

 

Exercitiul ,,Pisica”

In timp ce stai in genunchi, cu palmele lipite de podea, trebuie sa incepi sa iti arcuiesti usor spatele in sus, aplecand in acelasi timp capul spre piept, dupa care sa cobori spatele, in timp ce ridici capul spre tavan. Acest tip de exercitiu seamana foarte mult cu felul in care se intind pisicile, de aici si denumirea pe care o poarta, fiind foarte benefic pentru alungirea spatelui si intarirea acestuia, dar si pentru reducerea tensiunii acumulate in muschii corpului nostru.

 

Exercitiul ,,Superman” - Better Posture

 

Exercitiul ,,Superman”

Tot ce trebuie sa faci pentru a deveni si tu un adevarat Superman impotriva durerilor lombare este sa te asezi pentru inceput pe podea, cu bratele si picioarele intinse. Apoi, este nevoie sa ridici in acelasi timp pieptul, mainile si picioarele si sa le mentii in pozitie dreapta pret de cateva secunde, dupa care sa revii in pozitia initiala pentru relaxare. Repeta de 10 ori!

 

In concluzie, durerile de spate pot fi diminuate chiar din confortul casei tale, cu un minim de efort si de ambitie. De asemenea, pentru o eficienta maxima a acestor exercitii pentru durerile lombare prezentate mai sus, este nevoie si de constanta, ceea ce inseamna ca este necesar sa respectam numarul de serii indicat si numarul de repetari optim pentru fiecare exercitiu in parte.

 

Articole Similare:

Cum Poti sa Gestionezi Aparitia Durerilor de Spate?

Afla Cum Poti sa Combati Durerile de Spate Intr-un Mod cat mai Eficient si Natural

Suferi de Dureri Cervicale din Cauza Pernei Tale?

Lasă un comentariu

Nu uita, comentariile trebuie aprobate înainte de publicare

Originale

Produse Originale

14 Zile

Banii Înapoi

Calitate

Garantată

Ramburs

Plata Ramburs