Sari la conținut

Schimbarea produselor

In cazul in care marimea comandata nu ti se potriveste si doresti sa primesti alta marime ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la receptionarea comenzii pentru a solicita schimbul.


Procedura de Schimb:

1. Asigura-te ca produsul pe care doresti sa il schimbi nu a fost purtat și poate fi vândut din nou. Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat.

2. Completeaza cu atentie Formularul de SCHIMB accesand acest link: Formular_Schimbare_Produs

Te rugam sa verifici de doua ori daca datele introduse sunt corecte. Daca informatiile necesare lipsesc sau sunt incomplete pot exista intarzieri in perioada de procesare a schimbului.

3. Pregateste coletul: Te rugam sa ambalezi produsul pe care doresti sa il returnezi corespunzator astfel incat sa nu fie deteriorat in timpul transportului.

4. Expediaza coletul la urmatoarea adresa: Str. Liliacului Nr. 1, Bloc E, Ap. 11, Giroc, Jud. Timis. Poti trece la persoana de contact Retail Complex, iar la numarul de telefon 0763997122.

5. Dupa ce primim produsul de la tine si ne asiguram ca respecta toate criteriile de la punctul 1, iti vom trimite produsul de schimb. In cazul in care produsul nu respecta acele criterii, atunci singura solutie ramane procedura de returnare.

Plata cheltuielilor de transport pentru retur vor fi achitate de catre client.

IMPORTANT: Nu expedia coletul cu plata ramburs la destinatie deoarece coletele cu plata ramburs nu vor fi preluate. De asemenea coletele trimise la oficiile postale nu vor fi ridicate.

Procedura de schimb poate dura intre 2 si 14 zile lucratoare de la data la care completezi formularul de schimb.

Important:

* Te rugam sa verifici de doua ori daca datele introduse in Formularul de Schimb sunt corecte. Daca informatiile necesare lipsesc sau sunt incomplete pot exista intarzieri in perioada de procesare a schimbului.
** Asigura-te ca produsul pe care doresti sa il schimbi nu a fost purtat și poate fi vândut din nou.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la betterposture.info@gmail.com sau la telefon: 0763997122.

Originale

Produse Originale

14 Zile

Banii Înapoi

Calitate

Garantată

Ramburs

Plata Ramburs